BebiKlub - Termofor

Jakiś czas temu na stronie https://www.bebiklub.pl/zamow-termofor zamówiłam termofor ale nie dostałam żadnego potwierdzenia, więc myślałam że nie przyjdzie. 
Dziś ku mojemu zdziwieniu zawitał do mnie listonosz i przyniósł zamówiony termofor. To doskonały moment bo synek ostatnio płacze przez bóle brzuszka. Nadal karmię piersią i wprowadzam do swojej diety nowe produkty które chyba niekoniecznie mu służą :( 
 Razem z termoforem w pudełeczku znalazłam poradnik jak go używać i w jakich przypadkach może pomóc. To bardzo pomocna lektura jak dla mnie bo słyszałam że to pomocny produkt ale nie miałam z nim nigdy styczności więc poradnik mi się przyda. 
 Termofor jest wykonany ze 100% bawełnianej tkaniny w logo BebiKlub. Jest starannie uszyty i nigdzie się nie pruje. To ważne bo jak będzie dziurka to pestki będą wypadać. 
Pestki są wyczuwalne pod palcami i ich zapach też jest wyczuwalny. 
 Termofor można używać na ciepło jak i na zimno. Jest doskonały przy kolkach, wzdęciach czy zaparciach, ale również na stłuczenia i gorączkę maluszka. Przy użyciu na zimno trzeba włożyć go do zamrażarki lub lodówki na ok. 30-60 minut. O wiele szybciej się schodzi w przypadku stosowania na ciepło bo tutaj wystarczy włożyć go do mikrofali na max. 1 minutę. Termofor długo utrzymuje swoje ciepło i świetnie rozgrzewa ciało. Brzuszek synka był cieplutki i chyba ból przeszedł bo synek usnął. 
 Termofor jest mały i poręczny. Jest doskonale dostosowany do małych brzuszków małych dzieci. Nie jest ciężki więc nie ma obawy że dziecku będzie się ciężko oddychało. Synek zasnął z termoforkiem na brzuszku więc na pewno nie sprawiał mu żadnego dyskomfortu. 

A Ty chcesz mieć swój termofor? Wystarczy że zarejestrujesz się w BebiKlub i go zamówisz :) 

7 komentarzy:

  1. hmm jestem zarejestrowana ale gdzie konkretnie nalezy go zamówić? kiedyś szukałam, szukałam i nic :(

    obserwuje, zapraszam do siebie:

    https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo gdy wchodzę w podany link w poście, muszę się zarejestrować. loguje się i już nie ma tego artykułu :(

      Usuń
    2. Może po zalogowaniu spróbuj wejść jeszcze raz w link? Twojego bloga również zaobserwowałam :)

      Usuń
  2. Termofor jest niestety dla nowych użytkowników, którzy dopiero się rejestrują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz mam trochę konto, ale tym razem chyba się udało :) weszłam ponownie w link, sprawdziłam dane i wysłałam :) może do nas dotrze

      Usuń
  3. A dla nieco starszych dzieci czy dorosłych można kupić termofor w takim ładniusim pokrowcu - https://apteline.pl/sprzet-medyczny/termofory . Bardzo mi się spodobał, aż postanowiłam zamówić, żeby móc komfortowo się wygrzewać kiedy wokół taki chłód

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger