Enfamil - Paczka Enfamama Klub

Jakiś czas temu na stronie http://www.enfamil.pl/pl była akcja że za rejestrację nowy użytkownik otrzymywał kocyk. Nie byłam tam zarejestrowana więc chętnie skorzystałam z takiej promocji. Wczoraj otrzymałam przesyłkę po kocyku jednak ani śladu, ale w zamian otrzymałam inne produkty.
 Kubek niekapek firmy Baby Ono o pojemności 270 ml. Dla dzieci w wieku powyżej 9 miesięcy. 
 Książeczkę kontrastową "Nasze buzie" od Wydawnictwa Wilga. 
 Mleko modyfikowane Enfamil 2 powyżej 6 miesiąca. 
Nadal karmię piersią więc mleczko na razie musi poczekać. Z kubeczka również jeszcze nie korzystamy, ale książeczką Mateuszek jest bardzo zainteresowany i chętnie ją ogląda. Co za zbieg okoliczności bo właśnie przymierzałam się do zakupu jakiejś kontrastowej książeczki. 

Jeżeli również chcecie otrzymywać takie upominki polecam zarejestrować się na stronie http://www.enfamil.pl/pl i dodać w odpowiednim miejscu swoje dziecko. Wiem że upominki są dostosowane do wieku malucha, Widziałam że niektórzy otrzymali książeczkę "Księga dźwięków" i próbki mleka 3 to już dla starszych dzieci. 

3 komentarze:

  1. A długo czekałaś na paczk? Pisali że 6 tygodni a ja jeszcze nie dostałam choć to już prawie 2 miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie. Długo się czeka na tą paczke? Tez już prawie 2 miesiące czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy są jeszcze takie paczki w klubie Enfamil?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger