WoodDecor - Zawieszka serduszko

Przedwczoraj obchodziliśmy Walentynki po raz pierwszy we trójkę, dlatego chciałam podarować coś na prawdę od serca i mimo tego że wyznaję zasadę że kochać i szanować się trzeba przez cały rok wybrałam dla męża cudowny personalizowany prezent. A dokonać wyboru pomogła mi firma WoodDecor
 Mój mąż niestety dużo pracuje. Często wraca do domu bardzo zmęczony czy to po nocnej zmianie czy po 12 godzinach pracy. Nie wiem jak jedzie bo jeździ sam ale czasem bardzo szybko już jest w domu stanowczo za szybko... Dlatego jako prezent walentynkowy postanowiłam podarować Mu "od Mateuszka" zawieszkę do samochodu. 
Zawieszka jest jak widać w kształcie serca. Wahałam się między sercem a stópką dziecka ale serce było bardziej walentynkowe :) Całość została wykonana z drewna. Znajdują się na niej starannie wypalone literki. Tworzące oryginalną dedykację. Z jednej strony zawieszki jest dedykacja dla taty a z drugiej gładkie serduszko. Całość jest na dość długim sznureczku który umożliwia swobodne zawieszenie zawieszki w samochodzie. 
Serduszko nie ma żadnych zadziorków jest idealnie oszlifowane więc jest bezpieczne dla malucha i to właśnie Mateuszek wręczył tacie prezent. Tata bardzo się ucieszył i zawieszka od razu wylądowała w jego samochodzie, więc jak widać prezent okazał się strzałem w 10 bo bardzo się spodobał. 

Jeżeli lubicie oryginalne dekoracje to polecam zakupy w WoodDecor. Znajdziecie tam różnego rodzaju zawieszki, metryczki, dekoracje do pokoju dzieci, i wystroju całego mieszkania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger