Nasza Księgarnia - Nie bój się i pocałuj mnie!

Witajcie. Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejną nowość od Nasza Księgarnia. Książeczkę pod tytuem Nie bój się i pocałuj mnie!.
Książka ma twardą oprawę i 22 sztywne strony. Rogi książki są zaokrąglone więc książka jest bezpieczna dla maluchów. Książka jest pięknie wydanaa. Ilustracje są kolorowe i wyraźne. Można przez długi czas oglądać książkę i rozmawiać z dzieckiem zadając pytania dotyczące tego co widzi. Mój synek jeszcze nie umie czytać, ale codziennie oglądamy książeczki i ja mu czytam. Bardzo lubi jak pytam "co to jest?", "gdzie jest chmurka?", "gdzie żyrafa ma oko, ucho, nos?" 
Pewnie wiecie, a jak nie to musicie wiedzieć że z czarownicami nie ma żartów. Pewien mały książe nie wiedział i właśnie został zamieniony w żabę. Jest teraz zielony i żywi się muchami. Ale jest jeden sposób żeby mu pomóc. Zły czar zostanie zdjęty tylko wtedy gdy żaba dostanie buziaka, ale jak się okazuje jeden pocałunek nie wystarczy. 
Książeczka jest interaktywna i zachęca do zabawy. Doskonale dba o rozwój dziecka, pobudza wyobraźnię i uczy jak okazywać emocje. Napisana prostym i łatwym do czytania rymowanym tekstem. W sam raz nadaje się dla dzieci które dopiero uczą się czytać. 
Książeczkę możecie kupić tutaj w cenie 19,90 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger