Bluza i T-Shirt od Sashka


Dziś gorąco polecam produkty firmy Sashka


Ja miałam to szczęście i otrzymałam bluzę i T-Shirt :) 


Wszystkie modele i produkty możecie znaleźć i zamówić tutaj Sashka Dawanda lub http://www.sashka.pl ewentualnie na FB Sashkastore
Poniżej podsyłam linki do tych modeli ubrań które ja otrzymałam. 




                                   T-Shirt - http://pl.dawanda.com/product/61723971-hate-mondays

Bluza jest wykonana z wysokogatunkowej bawełny. Świetnie układa się na figurze. Biała bluza rewelacyjnie komponuje się z dżinsami, a zielony nadruk dodaje młodzieżowego stylu.

 

T-shirt jest wykonany w 100% z wysokogatunkowej bawełny. Doskonale pasuje do dżinsów
a zabawny nadruk I hate mondays od razu sprawia że człowiek się uśmiecha szczególnie 
w poniedziałek rano. Koszulka świetnie dopasowuje się do ciała i podkreśla kształty. 

Koszulkę tą możecie zamówić dla siebie i dla partnera ponieważ Sashka  produkuje je w linii unisex. 



Dla mnie jest bardzo ważną rzeczą jest zaraz po tym, że ubrania są bawełniane jest to że nie posiadają żadnych metek które zawsze muszę odpruwać lub odcinać. Wszystko jest nadrukowane na karku po wewnętrznej stronie ubrania.  


Zamawiając produkty firmy Sashka na pewno będziecie zadowoleni. 
Otrzymacie dobre gatunkowo rzeczy, dobrze skrojone i ładnie zapakowane ;) 









1 komentarz:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger