Dumel - Zakręcony Burger

Jakiś czas temu na stronie Dumel był prowadzony nabór blogerek do testowania zabawek. Postanowiłam wziąć udział i zgłosiłam swojego bloga i stronę FB. Po jakimś czasie otrzymałam wiadomość że dostałam się do testów a kilka dni po tym przesyłka była już u mnie. 
Zakwalifikowałam się do przetestowania zabawki w kategorii wiekowej 0-1 rok. 
Do testów otrzymałam zabawkę "Zakręcony Burger" bright starts.  
"Zakręcony Burger" to zabawka zasilana 3 bateriami AA, które oczywiście są dołączone do zestawu dzięki czemu od razu po otrzymaniu przesyłki mogliśmy uruchomić zabawkę a nie szukać baterii lub wyjmować z pilotów lub budzików jak to zawsze się dzieje. Dodatkowa zaletą zabawki jest to, że miejsce gdzie wkładamy baterie jest zabezpieczone śrubką, więc dziecko samo nie otworzy i nie wyjmie baterii. 
Podświetlony przycisk na podstawie zabawki również przyciąga uwagę synka. Kiedy go naciśnie hamburger zacznie się obracać i rozpadać na poszczególne elementy, a z głośnika polecą wesołe dźwięki i melodie. To wszystko wywołuje uśmiech na twarzy dziecka i kolejny raz zaczyna układać piramidkę. 
Wszystkie elementy hamburgera są dostosowane do małych rączek dziecka, które z łatwością trzymają je układają piramidkę. Może układać krążki w dowolnej kolejności jeden po drugim rozwijając swoją kreatywność a później patrzeć jak upadają w różne strony. 
Wszystkie elementy zostały wykonane z miękkiego plastiku co zapewnia dziecku bezpieczeństwo. Nie ma tu niebezpiecznych ostrych krawędzi. Synek chętnie wkłada krążki do buzi pomaga to również przy ząbkowaniu. 
Zakręcony Burger to wesoła, kolorowa i wirująca piramidka która bawi i uczy. Kolorowe i ruchome elementy pobudzają zmysły dziecka. Zabawka kształtuje zdolności motoryczne oraz wpływa na rozwój koordynacji wzrokowo - ruchowej. Dziecko ćwiczy chwytanie i układanie krążków. Dziecko uczy się rozpoznawać kolory i kojarzy je oraz łączy w dowolne zestawienia kolorystyczne.
Jeżeli zaciekawiła Was ta zabawka, lub chcecie poznać inne wspaniałe produkty to zapraszam do bezpośredniego kontaktu z firmą Dumel.
Strona internetowa - http://www.dumel.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger