Pharmaceris Emotopic - Krem emolientowy kojąco - zmiękczający

Jakiś czas temu wygrałam w jakimś konkursie dziecięcym Krem emolientowy kojąco - zmiękczający do ciała produkcji Pharmaceris jednak nie miałam okazji wcześniej go przetestować bo synek nie miał żadnych problemów ze skórą. Ostatnio jednak zauważyłam u synka podrażnioną i odparzoną skórę na pupci więc postanowiłam użyć tego kremu. 
Krem można stosować u dzieci już od pierwszego dnia życia ale również i u dorosłych. Krem redukuje podrażnienia i świąd. Jest doskonały dla skóry suchej i atopowej. Stosowałam krem przy każdej zmianie pieluszki i już po kilku aplikacjach zauważyłam że krostki zaczęły znikać i zaczerwienienie stawało się bledsze.  
Krem zawiera w swoim składzie naturalne oleje o medycznej skuteczności. Olej konopny, olej canola, lanolinę, olej awokado, witamina E, kwasy omega 3,6,9. Nie zawiera parabenów, konserwantów i substancji zapachowych. To produkt hipoalergiczny. 
Krem ma bardzo gęstą konsystencję. Nie spływa z palca. Doskonale się rozsmarowuje na skórze i szybko się wchłania. Żeby wydobyć go z opakowania trzeba je dość mocno ścisnąć. Jest zamknięty w plastikowej tubie z zamknięciem "klik". Opakowanie o pojemności 200 ml można wygodnie postawić na korku. Krem jest bardzo wydajny. 
Krem został przebadany przez wielu dermatologów dziecięcych, którzy potwierdzili jego skuteczność i bezpieczeństwo. Ja również potwierdzam. Krem jest skuteczny i w 100% spełnia takie działanie jakie zakłada producent. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger