Fijałkowo - Dwustronny koszyczek

Plastikowe pojemniczki od dawna towarzyszą mi w domu. Mam w nich pochowane różne drobne "skarby" jednak same pojemniki trzymam w szafkach. Teraz szukałam czegoś co mogłabym postawić na widoku i ładnie skomponowałoby się z otoczeniem. Bardzo lubię różne dekoracyjne i ozdobne pudełeczka i koszyczki dlatego ten skradł moje serce jak go tylko ujrzałam w ofercie Fijałkowo a po kilku dniach już trzymałam go w dłoniach. 
 Koszyczek jest leciutki i mięciutki. Został wykonany z bawełnianych szarych materiałów w białe gwiazdki i kropeczki. Pomiędzy materiałami jest wypełnienie dzięki czemu koszyczek ma sztywne, stabilne ściany i dno. Sznureczki są na tyle długie że umożliwiają swobodne zawiązanie kokardek na rogach koszyczka. Samo wykonanie koszyczka jest bardzo staranne i dokładne. Nigdzie nie widać wystających nitek i nic się nie pruje. Wszystkie szwy są równe i dokładne. Tak wykonany koszyczek możemy spokojnie przeznaczyć na prezent. 
Koszyczek przez pierwsze dni jak stałam się jego właścicielką stał w kuchni. Trzymałam w nim kruche ciasteczka i cukierki, wiem że również byłby doskonałym "pojemniczkiem" na chleb na stół.

 Jednak ostateczne miejsce znalazł u synka w pokoiku na szafeczce. Wrzucam tam wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, których potrzebuję do codziennej pielęgnacji malucha. Wszystko jest teraz na swoim miejscu, panuje ład i porządek i nie trzeba biegać i szukać po szafkach.

Dodatkowa zaletą koszyczka jest to, że jest dwustronny. Jeżeli znudzi mi się wzór w gwiazdki w każdej chwili mogę sobie zmienić na kropeczki. Jednak gwiazdki bardziej pasują do wystroju wnętrza pokoju synka.

Jeżeli również chcecie stać się właścicielami takiego koszyczka to możecie go zamówić tutaj.
Polecam również zapoznajcie się z pełną ofertą Fijałkowo. Znajdziecie tam różnego rodzaju dekoracje do swoich domów, poduszki i pościele do łóżeczek dziecinnych, zabawki, gryzaki i wiele wiele innych przydatnych produktów do codziennego użytku.
Strona Facebook https://www.facebook.com/Fija%C5%82kowo-1550828388580603/?fref=ts

1 komentarz:

  1. Piękny i jaki praktyczny i nie rysuje blatu ja mam bardzo delikatne blaty i taki koszyczek musze sobie sprawic na klucze rewelka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger