HMeko - Układanka z klocków

Lubicie odwiedziny rodzinki? Ja lubię, ale chyba mój synek bardziej, bo z każdą wizytą cioci, wujka lub dziadków ilość Jego zabawek rośnie. Ostatnio z wizytą wpadła Ciocia Monika i Wujek Adam z Dominikiem i dziś prezentuję zabawkę, która była dodatkiem do prezentu dla Mateuszka. 
Zabawka ta to drewniana układanka z klocków z główką misia. Synkowi bardzo przypadła do gustu. Szczególnie lubi ją gryźć. Ogólnie zauważyłam że woli drewniane zabawki i gryzaki niż żelowe czy plastikowe. Zabawka jest doskonale przystosowana do małych rączek. Synek bez problemu ją obejmuje i obraca na wszystkie strony. 
Drewniane krążki zostały pomalowane bezpieczną farbą, która nie schodzi nawet jak synek je gryzie. Kolorowe krążki zostały nawleczone na gumkę. Można je odciągać i wyginać w różne strony a i tak zawsze wróci do swojej postaci. Gumka jest bardzo wytrzymała. Sama często rozciągam i stukam krążkami a mam znacznie więcej siły niż mój maluch.  
Końce gumki są bezpiecznie schowane w pierwszej i ostatniej części układanki, więc na pewno synek się tam nie dostanie i nie zrobi sobie krzywdy. 
Mateusz zadowolony, zabawka bezpieczna i wykorzystywana, czego chcieć więcej :) 
Cioci i Wujkowi dziękujemy :) 

A Wy lubicie drewniane zabawki? 

1 komentarz:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger