Chusteczki HIPP - Klub Mojego Maluszka

Dziś chciałam Wam polecić stronę Klub Mojego Maluszka HIPP. To miejsce dla kobiet w ciąży, ale również mam, które ciążę i poród mają już za sobą i cieszą się macierzyństwem. Tutaj można znaleźć wsparcie i informacje przydatne w ciąży oraz na poszczególnych etapach rozwoju maluszka. Oprócz porad ekspertów, jadłospisów opracowanych przez dietetyków, ciekawych artykułów raz na jakiś czas otrzymujemy paczki z materiałami informacyjnymi i produktami dla Maluszka :)

Ja właśnie taką paczkę otrzymałam. Znalazły się w niej poradnik przyszłej mamy, kupony rabatowe do Rossmana na produkty HiPP, oraz chusteczki pielęgnacyjne od 1 dnia życia. 



Poradnik przyszłej mamy to zbiór wielu ciekawych i przydatnych informacji. Możemy się dowiedzieć jak zmienia się nasze ciało w ciąży, poznamy zasady prawidłowego żywienia w ciąży, poznamy rady dietetyka i położnej, dowiemy się jak pielęgnować ciało żeby zapobiec rozstępom, mamy również wyprawkę do szpitala, pierwsze chwile z Maluszkiem, pomocne zasady pielęgnacji ciała Maluszka i krok po kroku w karmieniu piersią. 

Mamy również miejsca na nasze notatki. Możemy zrobić listę imion, które bierzemy pod uwagę dla Maluszka z podziałem na imiona dla dziewczynki i dla chłopca, mamy miejsce na wklejenie zdjęcia z USG, mamy tabelę gdzie wpisujemy i kontrolujemy czy prawidłowo przybieramy na wadze, oraz ważne kontakty takie jak ginekolog, położna, szpital czy lekarz rodzinny. 


Dzięki kuponom rabatowym mogę kupić aż 20% taniej produkty:

Oliwka do masażu HiPP Mamasanft 100 ml
Balsam ujędrniający HiPP Mamasanft 150 ml
Masło do ciała HiPP Mamadanft 200 ml
Żel do mycia ciała i włosów 400 ml
Chusteczki pielęgnacyjne 2 x 56 szt.
Herbatka dla kobiet karmiących Hipp 30 g


Chusteczki pielęgnacyjne które również znajdują się w zestawie to mini wersja chusteczek dostępnych w regularnej sprzedaży. To 10 szt. chusteczek z delikatnych włókien z naturalnym wyciągiem z ekologicznych migdałów BIO. Chusteczki można stosować już od 1 dnia życia Malucha. Są odpowiednie do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Nie zawierają alkoholu, oleju mineralnego, olejów eterycznych i substancji zapachowych. 


Myślę że mogłabym się skusić na zakup pełnowymiarowego opakowania i stosowanie
 u noworodka przy codziennej pielęgnacji.  





3 komentarze:

  1. Hipp jeszcze nie miałam. Najczęściej kupuję Cleanic. Córeczce odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. musze polecic owa strone mojej bratowej:) ktora aktualnie jest mama 7letniej wiktorii oraz prawie 6miesiecznej Kingii

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger