Świeca à Tab

Kolejny raz się udało :) Strona TestMeToo wybrała mnie do testowania produktu 
ze sklepu a-tab https://www.facebook.com/atabmakeittasty/timeline

Otrzymałam kod o wartości 20 zł i mogłam sobie coś wybrać. Dostawa była gratis. Wybrałam kolorową świecę o zapachu wanilii o wartości 19,00 zł. Zamówiłam i po 2 dniach świeca była już u mnie. Starannie zapakowana, paczka oznaczona uwaga szkło. A w środku słoiczek zamykany od góry a po otwarciu przepiękny zapach. Dzięki swojej kolorystyce świeca idealnie komponuje z pozostałymi elementami w pokoju.



Świeca po zapaleniu powoli uwalnia swój zapach wypełniając nim całe pomieszczenie. 
Nie są potrzebne żadne odświeżacze powietrza. 


3 komentarze:

  1. Mialam swiece od a Tab.Swietny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wanilia pięknie pachnie, więc pewnie mi ta świeca mocno przypadłaby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. świeca pięknie się prezentuje, u mnie pewnie też by się sprawdziła, lubię zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger