Sznurówki Original Rope Laces

Dziś chciałam przedstawić rewelacyjne sznurówki. 

Od firmy Original Rope Laces otrzymałam 4 pary sznurówek, rabat na cały asortyment -15% ze sklepu http://www.streetsupply.pl , wizytówki oraz 2 naklejki. 




Modele i kolory które otrzymałam to: 

1.  Moulin Rouge - Czarny Różowy 
2. Pink - Pink Panther
3. Snow Flake - White Mint
4. Checkers - Black White



Sznurówki mają 120 cm długości i bez problemu pasują do wszystkich butów. Nawet starym butom nadają nowego wizerunku. Nie ma podziału na damskie czy męskie wszystkie sznurówki są unisex. Sznurówki są doskonałej jakości, mocne i wytrzymałe, można je mocniej zawiązać i nie pękną czy nie poprują się. Dzięki szerokim zakończeniom na końcach bez problemu nawleczemy sznurówki w buty, ale również mamy zabezpieczenie przed uszkodzeniem sznurówki. 








Jak do tej pory nie zastanawiałam się nigdy jakie sznurówki włożyć do butów. Ewentualnie tylko kolor był dla mnie ważny. Sznurówki kupowałam zawsze w pasmanterii. Po jakimś czasie sznurówki się pruły i rwały i znowu kupowałam nowe. 

Każdego kto chciałby zamówić sznurówki Original Rope Laces zapraszam na stronę http://streetsupply.pl/pl/23-sznurowki znajdziecie tam 30 różnych modeli i kolorów które na pewno będą pasować do Waszych butów i tchną w nie nowe życie. 


7 komentarzy:

  1. Super sznuroweczki.Kolorowe i dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądają, trzeba przyznać, że zmieniają oblicze buta :) aż miło dla oka się robi

    OdpowiedzUsuń
  3. sznurówki wyglądają super, właśnie muszę mężowi kupić do butów, więc już wiem gdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są bardzo spoko, ale bardzo często się rozwiązują, może jednak to moja wina, że nie ściskam ich tak do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne i jak odmieniają oblicze butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, od razu zmienia się wygląd butów :) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger