Canpol Babies - Zestaw poporodowy

Jakiś czas temu za aktywność na stronie http://canpolbabies.com/pl/ otrzymałam do testów zestaw poporodowy. Z recenzją wstrzymałam się więc do porodu. Teraz gdy jestem na świeżo tydzień po narodzinach dziecka mogę wyrazić opinię o każdym z testowanych produktów. 
Silikonowe nakładki na piersi.
Niektóre dzieci od pierwszych dni życia umieją ładnie zassać pierś, niestety mój synek tego nie umiał. Mieliśmy problemy z karmieniem piersią. W tym momencie silikonowe nakładki bardzo mi pomogły. Synek nauczył się ładnie zasysać pierś i ciągnąć pokarm, a ja miałam skuteczną ochronę przed pogryzieniem dziąsełkami. Nakładki są elastyczne i ładnie się trzymają piersi, nie spadają. 
Wkładki laktacyjne z aloesem
Mój poród zakończył się nagłą i natychmiastową cesarką, dlatego u mnie laktacja rozwijała się stopniowo i wolniej niż w przypadku porodów naturalnych. Jednak gdy już miałam pokarm, miałam go tak dużo że wystarczyło nacisnąć i była fontanna :) Wkładki te okazały się dla mnie i dla mojej bielizny i ubrań niezbędne. Są bezzapachowe, dzięki czemu zapach nie będzie przeszkadzał dziecku. Wkładki są chłonne i miękkie, a samoprzylepny pasek na całej długości i wyprofilowany kształt, sprawiają że doskonale pasują do biustonosza, wcale nie odczuwam że je noszę. 
Wewnętrzna warstwa wkładki zawiera wyciąg z aloesu, który łagodzi podrażnienia i ma właściwości przeciwzapalne, przyspiesza gojenie się ran dlatego sprawdzą się doskonale przy popękanych brodawkach i w trudnych początkach karmienia piersią.  
Wysokochłonne podkłady poporodowe.
Podkłady stosowałam już w szpitalu. Nie chciałam stosować szpitalnej ligniny. Dzięki temu że podkłady podkłady maja szeroki i profilowany kształt wcale nie odczuwam że je noszę.
Podkłady mają cienką strukturę, dzięki czemu zapewniają dyskrecję podczas noszenia. Mimo tego że są dość duże nie ma wrażenia że inni go widzą. Dzięki temu że podkład jest długi zapewnia skuteczną ochronę w pozycji leżącej. Podkład szybko wchłania płyny pozostawiając wilgoć wewnątrz. Dzięki samoprzylepnemu paskowi mamy pewność że podkład będzie na swoim miejscu  
Wielorazowe majtki poporodowe
Po cesarce nie mogłam od razu zakładać majtek jednak już w szpitalu stosowałam te elastyczne wielorazowe majteczki. Są wykonane z nylonowej przewiewnej siateczki dzięki czemu rana może oddychać. Majteczki nie mają szwów przez to są bardzo wygodne i nic nigdzie nie uwiera. Dzięki temu że w opakowaniu są 2 sztuki jedną pierzemy a drugą mamy na zmianę. 

Polecam te produkty wszystkim kobietom w okresie połogu. Mi bardzo się przydają. 

Zapraszam również do zapoznania się z pełną ofertą firmy Canpol Babies:

Strona internetowa - http://canpolbabies.com/pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger