Mam Baby - kubek niekapek Starter Cup

Kiedy dzieci rozpoczynają naukę picia z kubeczka niezastąpione są kubki niekapki. 
Wiele firm produkujących akcesoria dla dzieci posiada w swojej ofercie takie kubeczki. 
Dzięki współpracy z firmą Mam Baby udało mi się poznać bliżej kubek niekapek Starter Cup produkowany właśnie przez tą firmę. 
Bezpośredni link do produktu - 

Kubek został opracowany wspólnie z ekspertami medycznymi.
Wszystkie produkty MAM Baby zostały wykonane z materiałów wolnych od BPA. 

Wszystkie kubki MAM są ze sobą kompatybilne. 
Wszystkie części każdego kubeczka wzajemnie do siebie pasują, dzięki czemu uchwyt od małego kubka niekapka można zastosować w większych kubeczkach które firma ma w swojej ofercie. 
Dla łatwego chwytania w małe rączki powierzchnia antypoślizgowa jest w najlepszym miejscu na wewnętrznej części rączek. Ergonomiczny kształt z łatwością pasuje do małych rączek, a niewielka waga i zaokrąglony kształt ułatwia dzieciom trzymanie. 
Kubeczek Starter Cup doskonale się nadaje na pierwszy kubek dziecka. Jest bardzo pomocny jako etap przejściowy pomiędzy piciem z butelki a prawdziwym kubkiem. 
Można go stosować już u dzieci powyżej 4 miesiąca życia. 
Bardzo miękki ustnik z jedwabistego silikony idealnie dopasowany do umiejętności dziecka pozwala mu kontrolować przepływ płynu który spożywa. Dzięki temu maluch nie musi się bardzo trudzić podczas picia. 
Kubek Start Cup posiada zawór i osłonkę zapobiegającą rozlewaniu. 
Dziecko swobodnie może odwracać kubek do góry dnem a i tak nic się nie wyleje. 
Najpierw sprawdziłam to sama nalałam do kubeczka wody potrząsałam przekręcałam do góry
 dnem i rzeczywiście nic się nie wylało. 
Zawór zapobiega również przed zachłyśnięciem się. Dziecko kontroluje szybkość przepływania napoju i bez zassania ustnika napój nie poleci. 
Start Cup jest bardzo trwały. Zdarzyło się że spadł na klatce schodowej jedno piętro 
a jednak nic mu się nie stało. Kubek ma bardzo ładny design. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych niekapków. Kubek dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych w różowym, niebieskim i zielonym. To dobrze bo łatwo podjąć decyzję o wyborze koloru. Ja wybrałam zielony. 
Kubek ma 150 ml pojemności. Na pewno na spacer wystarczy. 
Szkoda tylko że nie ma podziałki bo warto wiedzieć ile dziecko wypiło płynów 
a szczególnie latem podczas upału. 
Ten kubek i wiele innych produktów dla dzieci możecie zamówić w http://sklep.mambaby.pl 
a klikając w baner poniżej otrzymacie rabat 10%


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger