Egmont - Szkoła Szycia

Kiedyś dużo szyłam, ale odkąd urodził się synek przestałam i zapomniałam już prawie wszystko. Ostatnio jednak długo się nad tym zastanawiałam i postanowiłam wrócić do szycia. Będę szyć zabawki, ubranka i kocyki dla synka. Dzięki książce "Szkoła szycia" od Egmontprzypomnę sobie wszystkie zagadnienia związane z szyciem i bez problemu będę tworzyć moje uszytki handmade. 
To książka dla początkujących więc doskonale przypomnę sobie wszystko od podstaw. To taki domowy, indywidualny i przyspieszony kurs krawiecki. Książka jest bardzo ciekawa i wszystko w niej jest wyraźnie opisane. Znajdziemy tu proste instrukcje i wiele ciekawych porad dla każdego kto chce poznać podstawy szycia. 
Dodatkowo w książce znajdziemy dwanaście łatwych wykrojów do samodzielnego wykonania. Powłoczka na poduszkę lub torba na ramię to tylko przykłady które jesteśmy w stanie sami uszyć. 
Książka to aż 160 stron nauki. Kolorowe ilustracje i wyraźnie napisany tekst zachęcają do czytania i wspólnego szycia. Z pewnością dzięki niej powstanie wiele ciekawych prac, którymi na pewno pochwalę się na blogu i fanpagu. 
Książka kosztuje 39,99 zł. możecie ją zamówić tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger