Wydawnictwo Nasza Księgarnia - Uwaga, wilk! i inne bajki Ezopa


Któregoś ranka spotkały się na gałęzi jaskółka z wroną.

Jaskółka zmierzyła wronę wzrokiem i rzekła:

– Natura obdarzyła mnie urodą, której tobie poskąpiła.
Wrona, szykując się do odlotu, odparła:
– Może i jesteś ładniejsza, ja za to lepiej znoszę zimowe chłody.

W książce znajdziemy 27 wesołych bajek i opowieści  pełnych humoru i zabawy. Ich bohaterowie mają różne zabawne przygody a dzięki książce bliżej się im przyjrzymy. 
Ilustracje które stworzyła  z humorem i wdziękiem Agata Raczyńska są nawiązaniem do czytanego tekstu. Tekst jest pisany drukowanymi literami, dzięki temu mogą go czytać już najmłodsze dzieci, które dopiero rozpoczynają przygodę z samodzielnym czytaniem. 

1 komentarz:

  1. wygląda ciekawie, zwłaszcza ze zblizaja się Święta i szukamy prezentów dla dzieci między innymi...Myślałam ze na http://oferia.pl/wykonawcy/szukaj-prezenty wynajdę większośc..taka baza wszelkich potzreb, ale widzę ze jednak moja ulubiona księgarnia pozostała mi do odwiedzenia, dziekuję za natchnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger