Rossmann - Akcja Dziecko

Kochani dopiero dziś się dowiedziałam i od razu poleciałam na zakupy :) W drogerii Rossmann w dniach 31.03-09.04 trwa akcja Dziecko. Promocja obejmuje -20% na pieluchy, -20% na mleka modyfikowane następne oraz pielęgnacja dziecięca 2+1 gratis (z kartą Rossnę 2+2 gratis) 

Osobiście skorzystałam tylko z tej ostatniej opcji ale i tak jestem bardzo zadowolona z zakupów. Kupując cztery dowolne produkty do pielęgnacji dziecka dwa najtańsze otrzymujemy gratis. 
Długo stałam przed półką z kosmetykami do pielęgnacji malucha i na prawdę nie mogłam się zdecydować. W końcu poszłam po rozum do głowy i wybrałam produkty tak jak wybieram dla siebie - patrząc na skład. Jak widać tutaj jest bez barwników i konserwantów, bez olejów mineralnych i parafinowego, jest natomiast pantenol i rumianek. 

W moim koszyku wylądowały produkty marki Babydream:
2 x pielęgnacyjny płyn do kąpieli 
2 x żel do mycia od stóp do głowy 
Jak widać główny tester już zainteresował się nowymi produktami :)  
A teraz kiedy już śpi mogę się z Wami podzielić opinią na temat jak te kosmetyki sprawdziły się w kąpieli bo bardzo chciałam sprawdzić ich działanie, zapach itp. 

Obydwa kosmetyki bardzo dobrze się pienią. Płynu nawet za dużo wlałam na gąbkę bo ciężko było go spłukać. To dobrze widać że będą wydajne data jest do 2019 roku więc na pewno zużyjemy wcześniej. Żelu z dozownikiem będziemy używać tylko jako szamponu do włosów. Wygodna aplikacja też dobrze się pieni i łatwo spłukuje. Obydwa kosmetyki też mają bardzo fajny zapach. Mimo tego że od kąpieli synka minęło już jakieś 50 minut na swoich dłoniach nadal czuję przyjemny zapach płynów wymieszany z żelem Dentinox :D 

 
Jakby ktoś z Was chciał skorzystać z promocji a nie ma swojej karty Rossnę to zawsze przy kasie możecie założyć a jak nie to podaję swój numer. Dodatkowo dostaniecie rabat na zakupy niewiele bo tylko 4% ale zawsze jakiś grosz w kieszeni zostanie. 

2 komentarze:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger