TRND - Kampania Super Mamy Pampers

Kochani ostatnio dostałam się do projektu #trnd Super Mamy. Wczoraj otrzymałam przesyłkę więc chciałam Wam pokazać co zawierała. Mam też dla Was niespodziankę ale to na końcu ;) 
Całość zapakowana w masywne pudełko o pampersowych kolorach :) W kampanii brałam udział z myślą o mojej przyjaciółce Sylwii, która już w maju rodzi swoje pierwsze dziecko - córeczkę Julkę. Pudełko będzie doskonałe na prezent dla małej damy a w nim malutkie pampersiki. 22 sztuki pieluszek  Pampers Premium Care 1 New Baby 2-5 kg. Pamiętam jak sama Mateuszkowi takie zakładałam jeszcze w szpitalu. A teraz już 4+ nosi :D 
Program edukacyjny zawiera bardzo ciekawe porady dla rodziców. Pamiętam jak czytałam wszystkie te gazetki będąc jeszcze w ciąży. Takie to wszystko wydawało mi się trudne i nie wiedziałam skąd będę wiedzieć co mam zrobić w danej sytuacji. A jednak wiem. To ten instynkt macierzyński tak działa :D
W zestawie mamy również 10 ulotek z przyklejoną w środku pieluszką. Są tu zaznaczone najważniejsze zalety pieluszek Pampers. 
A teraz czas na niespodziankę. Mam dla Was kilka (naście) kuponów do wykorzystania na zakup pierwszych pampersów w sklepach internetowych emag.pl lub feedo.pl. Każdy kupon o wartości 13 zł.  Ważny do 31 sierpnia 2017 r. Przy zakupie Pampers Premium Care 168 szt (rozm. 1 & 2) lub Pampers Premium Care 160 szt ( rozm. 2) Kto chętny to zapraszam do kontaktu podam kody :) 
A jeżeli również macie przyjaciółkę w ciąży to możecie się zgłosić do projektu bo jeszcze dwa etapy przed Wami. 
III edycja - 02.05.2017
IV edycja - 30.05.2017

1 komentarz:

  1. Jejj nawet nie wiedzialam. Swietny zestaw😍A ja sama w ciąży aktualnie❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger