Tomcio.pl - Miarka


Kochani dziś chciałam Wam zaprezentować mały gadżet, który z pewnością przyda się w każdym domu.  Mi bardzo ułatwia zakup butów dla całej rodziny a dla Juniorka najbardziej - szczególnie przez internet. To uniwersalna miarka do określenia długości stopy i wybrania odpowiedniego rozmiaru. 
 Dzięki miarce pomiar długości stopy jest bardzo precyzyjny. Do tej pory stawiałam stopę na kartce i odrysowywałam a później mierzyłam linijką. W przypadku Mateusza ciężko było go utrzymać żeby dokładnie odrysować stopę. Często zamawiam buty przez internet i już kilka razy musiałam odsyłać przesyłkę gdyż buty były albo za małe albo za duże. 
Miarka posiada skalę rozmiarów od 18 do 49. Dzięki temu nadaje się zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Jednak wszyscy wiemy że rozmiar rozmiarowi nie zawsze jest równy dlatego miarka została też wyposażona w drugą skalę w centymetrach od 10 cm do 30 cm. Teraz już na pewno przy zamawianiu butów nie popełnię błędu. Znając naszą długość stopy w centymetrach mamy długość wkładki wewnętrznej naszego buta. Wystarczy dodać 0,5 cm i wartość podać przy zamówieniu a na pewno otrzymamy obuwie w odpowiednim rozmiarze.  
Miarkę możecie kupić tutaj w cenie 51,00 zł. Polecam też żebyście zapoznali się z pełną ofertą sklepu tomcio.pl gdyż możecie tam kupić również super buty Daniel :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger