Babyonline - Lego Duplo


Jest wiele stron i portali gdzie główne tematy to ciąża, poród, macierzyństwo itp. 
Dziś chciałam polecić portal babyonline.pl 

Jeszcze przed zajściem w ciążę, jak i cały okres ciąży obserwuję tą stronę, czytam różne porady
 i oczywiście biorę udział w konkursach, wypełniam ankiety i staram się brać udział w testach, 
które strona bardzo często organizuje. 

Ostatnio po wypełnieniu ankiety aż 200 osób miało możliwość otrzymania do testów 
klocków Lego Duplo "Mój pierwszy ogród" 


Później tylko oczekiwanie na wyniki aż w końcu jestem na liście laureatów 
i będziemy testować Lego Duplo "Mój pierwszy ogród". 
A po kilku dniach od ogłoszenia wyników paczka już w domu. 


Przez zabawę klockami Lego Duplo "Mój pierwszy ogród" dziecko nie tylko rozwija umiejętności budowania, lecz także poszerza swoją wiedzę o świecie. Z każdym ułożonym klockiem rosną ogrodowe rośliny, w tym słoneczniki, pomidory i marchewki. To doskonała okazja, by opowiedzieć dziecku jak rośliny wyrastają z ziemi i kwitną lub owocują. 



Powoli zaczynamy kolekcjonować zestaw klocków od Lego. 
Mamy już Lego Duplo "Moja pierwsza ciężarówka" o którym pisałam tutaj http://agugu-fb.blogspot.com/2016/01/legoduplotestmetoo.html
I teraz Lego Duplo "Mój pierwszy ogród" 


1 komentarz:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger