TRND - Monte z dodatkami

Kochani dziś chciałam Wam polecić stronę http://www.trnd.com/pl/ to strona gdzie wypełnia się ankiety i otrzymujemy możliwość dostania różnych produktów do testów. 

Ostatnio otrzymałam taką możliwość i testuję Monte z dodatkami :) 

Trochę się bałam tego testu bo pierwszy raz taka kampania, że kurierem przyszły tylko dokumenty a określone produkty trzeba było samemu kupić za kwotę do 80 zł, przesłać paragon i numer konta i czekać na zwrot. 

Oczywiście zwrot pojawił się na koncie w ciągu 3 dni :) 

Tak więc poszłam na zakupy dopiero po tym jak zjawił się u mnie kurier z białą kopertą a w niej przewodnik projektu i książeczka z opiniami.






Mieliśmy możliwość zakupu Monte z dodatkami w ośmiu wariantach smakowych:

Monte Cherry - mus wiśniowy
Monte Cookies - maślane ciasteczka
Monte Crunchy - chrupiące płatki
Monte Choco Balls - czekoladowe kueczki
Monte Cappucino Balls - kuleczki cappucino
Monte Cacao Cookies - czekoladowe biszkopty
Monte Choco Flakes - płatki kukurydziane pokryte czekoladą 
Monte Waffle Sticks - kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą

Sugerowana cena zakupu to 2,49 zł wychodziło na to że możemy kupić 32 opakowania. Jednak jeżeli Monte z dodatkami był w promocji to za kwotę 80 zł można było kupić znacznie więcej deserków. 

Mi udało się kupić w 2 sklepach. 


Monte Cherry x 6
Monte Cookies x 9
Monte Crunchy x 7
Monte Choco Balls x 2
Monte Cappucino Balls x 1
Monte Cacao Cookies x 7
Monte Choco Flakes x 9

Monte Waffle Sticks x 3

Razem 44 sztuki. 



W lodówce jedna półka została przeznaczona na Monte z dodatkami. 


#momentzmonte


Testowanie Monte z dodatkami bardzo nam się spodobało. I odkrywaliśmy różne techniki jedzenia tego pysznego deserku. 





Monte można jeść warstwami najpierw warstwa "biała" później "czarna" 


Można również wszystko zmieszać i zjeść razem. 


Ale ja jestem inna i znalazłam jeszcze jedną technikę. Jem sam deserek a dodatki zbieram do pudełeczka a później zalewam mlekiem :D 


I filmik :D 

8 komentarzy:

  1. Pyszny deser Monte z dodatkami
    Pyszna przekąska w ośmiu wariantach dla każdego.
    Smak deseru Monte to jak powrót do dzieciństwa. Wyjątkowy deser Monte został połączony z pysznymi dodatkami. Wystarczy wybrać na jakie połączenie masz ochotę i pyszna przekąska gotowa. Myślę że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie.
    Moim faworytem jest Monte Cappuccino Balls. Pyszny puszysty mleczno – czekoladowy krem z orzechami laskowymi a do tego pyszne kuleczki o smaku cappuccino. Włoski deser sam raz na drugie śniadanie do pracy. Pożywne a przy tym tak smaczne

    OdpowiedzUsuń

  2. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylk o dla tych najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pojemną lodówkę! Smacznych testów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne, przepyszne …. Deserki są świetne, dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce . polecam wszystkim, warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze miałam słabość do Monte, ale teraz gdy pojawiło się Monte z dodatkami to przyjemność wzrosła dwukrotnie. Deser Monte z dodatkami to idealna propozycja na drugie śniadanie. Dość małe (spokojnie mieści się w torebce, sprawdzałam) opakowanie (125g) które podzielone jest na dwie "przegrody" : w jednej znajduje się klasyczne Monte w drugim dodatek w ośmiu wariantach do wyboru. Niezwykłe połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych idealnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks oraz cherry, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  7. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Deser Monte gości w naszym domu już od dawna, ale teraz miałam okazję razem z rodziną przetestować go z dodatkami.
    Już po testach, więc czas na podsumowanie. Mnie i mojemu mężowi najbardziej przypadł do gustu smak Cherry,
    a dzieciom najbardziej posmakowały Choco Balls i Waffle Sticks. Wśród przyjaciół, kolegów i znajomych zdania
    były podzielone, ale większość jako najlepsze wybierała smaki Cappucino Balls i Cherry. Wszyscy jednak zgodnie przyznali,
    że dzięki połączeniu mleka z czekoladą i orzechami laskowymi z różnymi dodatkami powstaje deser, który zadowoli każdego smakosza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger