Kubraczek - góralskie motywy


Góralski styl i motywy podobały mi się od zawsze. Piękne wzory, kokardy, hafty, 
falbany na spódnicach a wszystko ładnie ze sobą skomponowane i połączone tworzy 
ten jeden niepowtarzalny góralski klimat. I właśnie troszkę tego klimatu prosto z Zakopanego zawitało do mnie ;) 


Niebieska bawełniana bluzeczka z góralskimi kokardami od firmy Kubraczek doskonale prezentuje mój 8 miesięczny ciążowy brzuszek. 



Z tyłu bluzka również ma przyszytą kokardę. Ma również wycięcia to tzw. bokserka. 
W lato można upiąć sobie wysoko włosy żeby pokazać ozdobę pleców. 


Bluzeczka idealnie dopasowuje się do ciała ale nie jest za mała, dzięki zawartości lycry jest rozciągliwa i pasuje na każdą figurę. 



Niby zwykła bluzeczka a góralskie kokardy nadają jej takiego uroku :) 

Dla mnie ważne że bluzka nie ma metek tylko prasowane nadruki. I drugą ważną rzeczą jest to, że w swoim składzie ma 95% bawełny i 5% lycry. I właśnie dzięki tej lycrze mogę ją nosić do końca ciąży i nawet jak brzuch będzie większy bluzeczka się rozciągnie i go zmieści :)  



Świetnym dodatkiem jest opaska z kokardą taką samą jak na bluzeczce. To super zestaw dla mamy 
i córki. 




Firma Kubraczek  posiada w swojej ofercie przepiękne ubrania właśnie z góralskimi motywami. Sukieneczki, tuniki, bluzeczki, opaski, muchy to tylko część rzeczy które możecie zamówić. 

Najbardziej podoba mi się to że firma Kubraczek ma takie same ubrania zarówno dla dorosłych jak 
i dla dziewczynek. Dzięki temu mama i córka mogą chodzić tak samo ubrane. 

1 komentarz:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger