Literki 3D Imionka, Motta

Szykując kącik dla naszego synka chciałabym żeby wszystko co się w nim znajdzie pasowało do siebie, było spójne ze sobą a zarazem stonowane. Maluch na razie będzie w sypialni z nami więc nie szykujemy całego pokoju tylko "rożek" malutki kącik w rogu pokoju dla malutkiego Mateuszka <3
Dziś chciałabym przedstawić Wam ważny element tego oto kącika jakim są literki które przykleimy na ścianie z imieniem naszego skarbusia :) 

Literki otrzymaliśmy od firmy Literki 3D Imionka, Motta. Firma ta w swojej ofercie ma wspaniałe wzory i motywy i bardzo trudno było się zdecydować na kolorystykę. 
Jednak postawiliśmy na turkus, biały i szary. I tak oto powstał wspaniały napis 
Mateusz z serduszkiem i misiem. 

Wszystko potoczyło się w błyskawicznym tempie i jestem pełna podziwu że zamówienie zostało aż tak szybko zrealizowane. W piątek zostały ustalone wszelkie szczegóły, kolorystyka, dodatki. 
W niedzielę otrzymałam zdjęcie gotowej już dekoracji a we wtorek rano napis był już u mnie.



Przesyłka została dostarczona w błyskawicznym tempie. Po otwarciu pudełka zrobiło mi się bardzo miło gdyż zobaczyłam śliczne małe zawiniątko przewiązane turkusową wstążką i już wiedziałam że to właśnie te literki na które tak z utęsknieniem czekam. 


Od razu szybko rozpakowałam ułożyłam napis na podłodze i zdjęcie wysłałam do męża :) 
taka to moja radość :) 



Literki są wykonane ze styroduru. Są bardzo ładnie i starannie pomalowane i ozdobione. 
Z tyłu przyklejamy taśmę dwustronną i mocujemy literki w dowolnym miejscu na ścianie. 

A tak prezentują się literki przymocowane już do ściany :) 
Niedługo pokażę cały kącik który szykujemy dla naszego maluszka <3 


Zapraszam na stronę Literki 3D Imionka, Motta gdzie możecie zamówić 
takie cudowności z napisem imienia swojego dziecka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger