BeSafe - adapter do pasów bezpieczeństwa

Odkąd zaczęłam jeździć samochodem mam taki nawyk, że jeszcze nie zamknę dobrze drzwi a już zapinam pasy. W momencie gdy zaszłam w ciążę zaczęłam się zastanawiać czy te pasy są bezpieczne dla dziecka i raz je zapinałam raz nie. Aż w końcu dzięki uprzejmości firmy BeSafe udało mi się przetestować adapter do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży.


Po wyjęciu adaptera z pudełka zaczęłam się zastanawiać czy w ogóle to jest potrzebne i czy jest sens żeby to stosować, jednak po przeczytaniu opisu na opakowaniu i innych informacji zawartych na ulotkach stwierdziłam że to bardzo przydatne urządzeniu w okresie ciąży. 



Adapter BeSafe jest przeznaczony do stosowania wraz z samochodowymi pasami bezpieczeństwa, daje przyszłej mamie poczucie bezpieczeństwa, a nienarodzonemu dziecku odpowiednią ochronę. Powinien być stosowany już od samego początku ciąży, w przypadku nagłego hamowania lub wypadku samochodowego zmniejsza ryzyko odklejenia się łożyska lub poronienia.  Powinny go stosować kobiety od 2 miesiąca ciąży.


Standardowy pas bezpieczeństwa zapięty jest w poprzek dolnej części brzucha. Uciskają płód 
i sprawiają dyskomfort podczas podróży. Dodatkowo zamiast chronić, płód w przypadku kolizji 
może zostać poddany ekstremalnemu naciskowi. 


Z początku nie wiedziałam jak używać adaptera do pasów BeSafe  jednak szczegółowa instrukcja obsługi i montażu adaptera zamieszczona z tyłu produktu w zupełności mi wystarczyła i bez problemu zamontowałam adapter w samochodzie. 


Adapter BeSafe wystarczy rozłożyć i położyć na fotelu. Adapter mogą stosować zarówno Panie kierujące pojazdem jak również pasażerki. 


Pasy przymocowane do adaptera należy zapiąć z tyłu fotela gdzie będzie siedziała kobieta w ciąży. 


Później siadamy i zapinamy standardowe pasy bezpieczeństwa w naszym samochodzie, odpinamy zatrzaski adaptera, przekładamy dolną część pasów i zapinamy zatrzaski. 


Teraz jestem gotowa do bezpiecznej podróży.


Adapter BeSafe zapewnia wygodną i bezpieczną podróż samochodem, ponieważ pasy nie opinają mojego brzucha. Pas biodrowy jest przesunięty poniżej dolnej części brzucha w kierunku miednicy 
i zapewnia dodatkowe zabezpieczenie.  



Jeden pas, dwa życia. Chroni matkę i nienarodzone dziecko. 

Jeżeli jesteś w ciąży to ten adapter jest właśnie dla Ciebie. 
Pamiętaj...

Po więcej informacji zapraszam na stronę producenta. Znajdziesz tam nie tylko informację o tym pasie, ale również wszystko inne co zapewnia bezpieczeństwo m.in. kaski, foteliki, nosidełka. 

Strona internetowa - http://www.besafe.com.pl

4 komentarze:

  1. Używałam ten adapter 2 lata temu. Byłam z niego bardzo zadowolona, zwłaszcza że pokonywaliśmy wtedy z mężem długie trasy. Dzięki niemu było mi bardzo wygodnie i nie czułam ucisku na brzuchu.Polecam ten wynalazek! Jeśli jeszcze będę w ciąży to na pewno kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Adapter jest genialny. Używałam go jak juz brzuszek był większy. polecam każdej przyszłej mamie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger