Nina Dreams - pościel, kocyk

Kto nie lubi niespodzianek? Chyba nie ma takiej osoby. Każdy je lubi i ja również. 
I taką oto właśnie niespodziankę otrzymałam od firmy Nina Dreams
A co było tą niespodzianką? Cienki kocyk z niebieskiej lamy i pościel niemowlęca. 


Pierwszy produkt - kocyk jest zupełnie inny. Do tej pory wszystkie kocyki które kupowałam do wyprawki czy na prezenty były bawełniane a z drugiej strony miały słynne minky, które niestety po praniu gubiły swoje wypustki.

Kocyk jest wykonany z niebieskiego milutkiego materiału - lama, ie spotkałam się nigdy z tym materiałem. Ma wymiary 75 x 100 cm. Doskonale nadaje się do gondolki lub do nosidełka.  
Kocyk jest cienki, ale ciepły i bardzo mięciutki i milutki w dotyku. 
Wiem już że to właśnie ten kocyk już niedługo otuli mojego synka w pierwszych dniach jego życia. 


Obrzeża kocyka są wykończone bardzo ładną biało granatową lamówką co z całym kocykiem kontrastuje, ale bardzo ładnie się komponuje. 


Kocyk został wyposażony w metkę z nazwą firmy Nina Dreams


Drugi produkt to bawełniana pościel niemowlęca - poszewki na poduszkę i kołdrę. 

Poszewka na poduszkę ma wymiary 40 x 60 cm. 
Została wykonana z granatowej bawełny w białe kotwice. 


Poszewka na kołdrę ma wymiary 100 x 130 cm. Z jednej strony jest wykonana z takiej samej bawełny jak poszewka w kotwice, a z drugiej strony jest biało granatowy zygzak. 


Firma Nina Dreams również zadbała o bezpieczeństwo malucha stosując specjalne plastikowe suwaki które nie wystają na zewnątrz i dziecko nie podrapie się nimi niechcący podczas snu. 



Poszewka na poduszkę i kołdrę razem tworzą bardzo ładny komplet. 
Pościel również ma wszyte metki z nazwą firmy więc jakbym chciała w przyszłości coś 
zamówić będę wiedzieć skąd.  



Hasło na metce made with love doskonale tu pasuje, ponieważ mogę potwierdzić, że obydwa produkty zostały uszyte z wielką starannością i dokładnością. 
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą firmy Nina Dreams gdzie znajdziecie pościele, kocyki, ochraniacze do łóżeczek, kompleciki ubrań i wiele wiele innych :) 


1 komentarz:

  1. Fajna pościel i podoba mi się również kolorystycznie. Ja jestem zdania, że sama kołdra https://senpo.pl/koldry/ jest jednym z najważniejszych elementów jeśli chodzi o sam fakt wygodnego spania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger