Wooden Design - półeczki

Kącik naszego synka codziennie zyskuje nowy element. Dzięki temu pokój już wygląda bardzo dzidziusiowo a ja już nie mogę się doczekać i odliczam dni do terminu porodu :) 

Tym razem chciałam zaprezentować drewniane półeczki w skandynawskim stylu od Wooden Design. Pamiętacie mieliśmy wspólny konkurs gdzie do wygrania były 2 takie półeczki, a kolejne 2 otrzymałam w ramach podziękowania. Do wyboru miałam kolory biały, żółty, różowy, szary i niebieski i właśnie niebieski kolorek wybrałam.


Półeczki są bardzo starannie wykonane. Nie mają żadnych wystających zader, są bardzo dokładnie wyszlifowane, dzięki czemu nawet jak dziecko dotknie to nie ma obawy że ukłuje się w rączkę. 
Są również bardzo dokładnie pomalowane, nie ma żadnych zacieków po farbie ani odprysków. 

Półeczki mają 10 cm głębokości i 40 cm długości. 

Każda półeczka ma gotowe 2 otwory co bardzo ułatwia montaż ich na ścianie. 


Do półeczek dołączony był zestaw kołeczków i wkrętów dzięki czemu mamy już kompletny zestaw gotowy do montażu. Wystarczy tylko wywiercić 4 dziurki i po sprawie. 


Na zawieszonych już półeczkach na razie ułożyłam poradniki ciążowe, które obecnie są moją ulubioną lekturą, kosmetyki, misia i zawiesiłam ubranko dla synka. U nas pod półeczkami będzie przewijak umocowany na łóżeczku, więc po porodzie na półeczkach będą niezbędne rzeczy potrzebne przy przewijaniu Mateuszka. 

Dodatkowo od strony łóżeczka półeczki ozdobiłam pomponami Agugu


Bardzo gorąco polecam firmę Wooden Design. Oprócz takich cudownych półeczek znajdziecie tam wspaniałe drewniane cuda m.in. wózki, kołyski, krzesełka, domki, łóżeczka na lalki lub misie, skrzynki na zabawki. 

Zapraszam do obejrzenia pełnej oferty na Facebooku:


2 komentarze:

  1. Super te półeczki, również planuje zakup takich :D do pokoiku mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno podaj maila to wyślę ofertę swoich półeczek.

      Usuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger