Meglio - Zestaw produktów chemicznych

Dziś zapraszam na wpis myślę że na czasie akurat przed Świętami :) 
Jak każdą kobietę w okresie przedświątecznym i mnie ogarnął szał sprzątania. 
Dodatkowo czytałam że sprzątanie i więcej ruchu może przyspieszyć poród więc chętnie zabrałam się za sprzątanie bo w dwupaku już mi trochę niewygodnie i zaczęliśmy już 39 tc więc już nie mogę się doczekać aż przytulę mojego maluszka <3 

Tym razem z pomocnym zestawem przyszła firma Meglio 


W skład zestawu wchodzą :

Meligo odtłuszczacz uniwersalny
WC GEL Odkamieniacz 5 w 1
Meligo Bagno odkamieniacz do łazienek

Każdy z tych produktów według mnie zasługuje na pochwałę, ponieważ w 200% spełnia swoje zadanie. 

Meligo odtłuszczacz uniwersalny


Ostatnio w moim domu było a w zasadzie nadal jest bardzo dużo tłuszczu. Jednak nie takiego ze smażenia ale tłustej oliwki na rozstępy na mój brzuch :) Kiedy był mały to nie było problemu a teraz jak już końcówka ciąży to widzę jakie zostawiam plamy. Malując rzęsy muszę być blisko lustra żeby dobrze widzieć niestety nie zawsze wyczuję odległość i bach dotknę brzuchem lustra. W tym miejscu powstała już plama którą starałam się usunąć płynami do mycia okien czy luster ale bez skutecznie. 
Na opakowaniu odplamiacza nie znalazłam że można stosować do luster ale postanowiłam zaryzykować. I naniosłam płyn na moją tłustą plamę. 
Po kilku minutach nie było śladu po plamie :) Teraz muszę zastosować na firankę :) 

Jednak odtłuszczacz Meglio jest doskonały również do czyszczenia pieców, kuchenek, okapów, grillów czy naczyń. 


WC GEL Odkamieniacz 5 w 1


Jakiś czas temu zauważyłam że stan mojego sedesu znacznie się pogorszyła. 
Myślę, a nawet jestem pewna że powodem tego jest zwiększona ilość spłukań gdyż moje ciążowe wizyty w toalecie w nocy wynoszą 3-4 razy w dzień nawet nie liczę :D 
Na sedesie pojawił się kamień, który wielokrotnie próbowałam usunąć różnymi specyfikami. Niestety bezskutecznie. 


Postanowiłam próbować do skutku więc zastosowałam kolejny produkt tym razem WC GEL Odkamieniacz 5 w 1. Produkt należy zastosować pod obrzeżem muszli i pozostawić na godzinę. Więc nałożyłam i korzystając z ładnej pogody wybrałam się na spacerek. 


Po powrocie wróciłam, wyszorowałam muszlę klozetową, spuściłam wodę i byłam w szoku. 
Ilość kamienia znacznie się zmniejszyła. Z resztą efekt widać gołym okiem. Myślę że jak jeszcze raz zastosuję to kamień zniknie na dobre. 

Butelka ma 750 ml. i płyn jest dość wydajny więc na pewno starczy żeby zastosować go wiele razy. 


Meligo Bagno odkamieniacz do łazienek


Również odkamieniacz do łazienek świetnie się sprawdził. Baterie w łazience lśnią jak nowe, 
a kamień w wannie uległ znacznej redukcji. 


Wystarczy nanieść niewielką ilość płynu na powierzchnię z kamieniem odczekać i zmyć. 
Ślad po kamieniu zniknie, a jak nie to znacznie się zmniejszy. 




Do zestawu została dołączona ulotka która prezentuje jak wiele produktów oferuje firma Meglio


Firma Meglio oferuje wiele produktów potrzebnych do utrzymania czystości w domu. Oferuje włoską chemię gospodarczą. Zapraszam po pełną ofertę:
Strona internetowa: http://www.meglio.pl/produkty-meglio 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger