Personalizowane plakaty na każdą okazję - metryczka

Szukacie oryginalnego prezentu a zarazem doskonałej dekoracji do pokoju dziecinnego? Może ten post Was zainspiruje. Moja propozycja na prezent dla dziecka z okazji narodzin, roczku, lub na chrzciny to personalizowana metryczka od Personalizowane plakaty na każdą okazję.
Kiedy listonosz przyniósł mi przesyłkę myślałam że to jakaś książka. Bo przecież szklana ramka by się potłukła przy transporcie. A tutaj bardzo duże pozytywne zaskoczenie, bo ramka nie jest szklana tylko plastikowa. Przy transporcie na pewno się nie stłucze. W domu przy upadku również jest bezpieczna. 
Ramka z tyłu ma uchwyt dzięki któremu możemy powiesić ją na ścianie w dziecinnym pokoju oraz nóżkę co sprawia że możemy ustawić ją w dowolnym miejscu w domu. 
Firma oferuje wiele wariantów kolorystycznych i graficznych dodatków dostosowanych do dziewczynki lub chłopczyka. Plakat możemy zamówić w rozmiarze A3 lub A4 i otrzymamy go w białej lub czarnej ramce według naszego wyboru. Ja wybrałam kolorystykę szaro niebieskio białą i białą ramkę w rozmiarze A4. 
Cała metryczka jest bardzo dokładnie i starannie wykonana. Jakość wydruku jest bardzo dobra. Kolory są delikatne, takie pastelowe. Doskonałe do dziecinnego pokoju. Na metryczce znajdziemy wszystkie szczegółowe informacje o dziecku, a także imiona rodziców i miejsce urodzenia. Jak dla mnie doskonała forma upamiętniająca takie ważne wydarzenie. 
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Personalizowane plakaty na każdą okazję
z pewnością zauroczą Was te śliczne plakaty. Dodatkowo znajdziecie tam również plakaty nie tylko metryczki dla dzieci ale również na inne okazje np. rocznice ślubu. 

1 komentarz:

  1. Nigdy takiego prezentu nie miałam okazji wręczać, ale faktycznie wydaje się to być całkiem dobrym pomysłem. Mi również podoba się to co przeczytałam na stronie https://zamowprezent.pl/co-kupic-kolezance-koledze-z-pracy i jestem przekonana, że warto wiedzieć co kupić koleżance z pracy w prezencie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger