Saal Digital - Fotoksiążka

Zawsze lubiłam oglądać zdjęcia w albumach, jednak odkąd aparaty cyfrowe zastąpiły te na kliszę przestałam regularnie wywoływać zdjęcia tylko trzymam je na płytach lub przenośnym dysku. Ostatnio przeglądając Instagram zauważyłam post firmy Saal Digital oferujący możliwość przetestowania za darmo fotoksiążki o wartości 200 zł. Tak więc długo się nie zastanawiałam i wysłałam swoje zgłoszenie. I dostałam się do testów więc przedstawiam Wam oto i ona moja pierwsza fotoksiążka :) 
W tej fotoksiążce znajdują się moje ciążowe zdjęcia, z przygotowania do narodzin Mateuszka, pierwsze nasze wspólne chwile i ważniejsze wydarzenia które wspólnie już we troje przeżyliśmy. 
Trochę się bałam bo to moja pierwsza przygoda z tworzeniem fotoksiążki. Ale dałam radę. Na początku trzeba było ściągnąć aplikację SaalDesign i tam dokonać wyboru fotoksiążki z podaniem szczegółów takich jak wymiary, okładka i rodzaj stron wewnętrznych. Ja zdecydowałam się na fotoksiążkę w twardej okładce, formacie poziomym A4 o wymiarach 28 x 19 cm i 26 stron o błyszczącej powierzchni.
Praca nad tworzeniem fotoksiążki przebiegała sprawnie i bez żadnych problemów. Program ani razu nie spłatał mi żadnego figla. Wiadomo nie miałam możliwości usiąść ciągiem na kilka godzin do komputera żeby stworzyć fotoksiążkę, dlatego projekt raz na jakiś czas zapisywałam, a później bez problemu mogłam do niego wrócić i dalej tworzyć. W aplikacji oprócz wstawienia zdjęć i wyboru tła mamy możliwość wybór kształtu jak zdjęcie będzie się prezentowało od prostokątnych, poprzez okrągłe a nawet serca. Możemy również używać dekoracyjnych klipartów. Moja fotoksiążka jest wesoła dlatego wstawiłam kilka ozdobnych bocianów, smoczków i serduszek. 
Na moją fotoksiążkę czekałam 4 dni robocze. Kiedy przyjechała nie mogłam się doczekać aż ją obejrzę. Książka była bardzo bezpiecznie opakowana. W grubą kartonową kopertę, później w gąbko folię a na koniec jeszcze w foliową osłonkę. Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Najbardziej zaskoczył mnie gruby papier stron fotoksiążki.
Jakość wydruku jest bardzo dobra. Kolory są żywe, nasycone i wyglądają tak samo jak na zdjęciu które wstawiałam do projektu. Karty są grube, zdjęcia nie wchodzą na środek książki. Strony nie oddzielają się od siebie. Fotoksiążka jest na prawdę solidnie wykonana.
Fotoksiążka sprawiła nam wielką radość.Za każdym razem gdy ją oglądamy przeżywamy ponownie narodziny synka i łezka kręci się w oku. Każdy z rodziny co widział fotoksiążkę również był zachwycony jej wydaniem. Teraz już wiem że to na pewno nie ostatnia fotoksiążka którą przygotowałam i następnym razem również wybiorę Saal Digital.
Jeżeli również chcecie stworzyć swoją fotoksiążkę to na pierwszą "fotoksiążka na dobry początek" macie rabat w wysokości 75 zł szczegóły tutaj. A promocja trwa do 31.12.2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger