Playme - telefon komórkowy dla malucha

Kochani dziś chciałam Wam pokazać jedną z zabawek, którą dostał mój synek na mikołajki. To telefon komórkowy dla malucha od Playme. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia więc my już się łapiemy w ten przedział. Ale szybko zleciało :)
 Telefon jest wykonany z nietoksycznego plastiku. Wszystkie elementy są starannie przymocowane. Mimo tego że wiele razy upadł na podłogę nadal jest w jednym kawałku. Jest solidnej konstrukcji. Telefon można złożyć i zajmuje na prawdę niewiele miejsca. Jest lekki i poręczny. Synkowi wygodnie go trzymać i swobodnie też przekłada go z rączki do rączki. A jeszcze lepiej wychodzi mu wkładanie go do buzi. 
 
Za każdym razem gdy telefon się zamknie i ponownie otworzy na ekranie zmienia się zwierzątko. Mamy tu pieska kotka i myszkę. Jeszcze trochę i będziemy się uczyć jakie dźwięki wydają te zwierzątka. 
 Klawiatura telefonu jest wyraźna i wygodna do naciskania guziczków. Jednak synek naciska wszystkie naraz. Za każdym razem gdy naciśniemy guzik gra melodyjka i zapala się kolorowa lampeczka. 
 To właśnie ta kolorowa dioda najbardziej przyciąga uwagę Mateuszka. Patrzy na nią dotyka paluszkami bardzo go to interesuje. 
Telefon to doskonała zabawka do stymulowania zmysłów. Słuchu bo gra, wzroku bo świeci i zmieniają się obrazki i dotyku bo można naciskać guziczki. 

Zabawka kosztuje w granicach 25 zł. 

PS. Mimo tego że jest to fajna zabawka niestety mój telefon nadal jest fajniejszy :D 
Myślałam że teraz mój telefon trochę odpocznie ale gdzie tam :D 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jako zabawka taki telefon jak najbardziej się nadaje. Jednak zazwyczaj i tak zamawiamy telefony dla osób dorosłych oraz różnego rodzaju akcesoria do nich. Ja te wszelkie rzeczy kupuję poprzez https://pl.aliexpress.com/category/200084017/mobile-phone-accessories.html i jestem zdania, że warto po prostu kupować taniej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger