AngelSounds - Detektor tętna

Dziś chciałam Wam przedstawić cudowne urządzenie bez którego nie wyobrażam sobie jakbym przeżyła całą ciążę. To AngelSound - Detektor tętna
To urządzenie, dzięki któremu już od 12 tygodnia ciąży możemy słuchać tętna maluszka z naszego brzucha. Osobiście używałam go bardzo często. Najpierw kilka razy dziennie do ok. 19 tygodnia, później poczułam ruchy synka więc urządzenie miało przerwę, ale wróciłam do niego pod koniec ciąży kiedy synek miał bardzo mało miejsca i nie czułam jego ruchów, albo po prostu spał. 

Urządzenie ma bardzo fajną opcję że można podłączyć 2 pary słuchawek jednocześnie dzięki temu zarówno mama jak i tata może słuchać dzidziusia. Często kładliśmy się z mężem na łóżku każdy miał swoje słuchawki i słuchaliśmy naszego maleństwa i wyobrażaliśmy sobie że leży już między nami. To było piękne <3
Urządzenie okazało się również bardzo pomocne kiedy mąż trafił do szpitala a ja z tytułu że był to oddział zakaźny nie mogłam go odwiedzać. Żeby ułatwić nam rozłąkę nagrywałam dźwięki z brzuszka i przesyłałam mężowi żeby czuł się jak w domu z nami. 
W zestawie znajdziemy baterię, słuchawki i urządzenie. Wystarczy nanieść żel na brzuch, włączyć urządzenie i słuchać małego człowieka. Polecam każdej mamie na prawdę warto. To tak niewiele kosztuje a dźwięk i nagrania pozostają w pamięci na długo. 
Ja za swoje używane urządzenie zapłaciłam 60 zł na OLX.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger