Wydawnictwo Nasza Księgarnia - Moja Pierwsza Encyklopedia Obrazkowa

Jak tylko zobaczyłam tą książeczkę wiedziałam że jest po prostu rewelacyjna. I wcale się nie pomyliłam. To wspaniała publikacja od Wydawnictwa Nasza Księgarnia, którą powinno mieć każde dziecko w swojej biblioteczce. 

To dość specyficzna encyklopedia bo nie ma w niej tekstu i definicji znaczeń poszczególnych wyrazów. Wypisane są tylko kategorie tematyczne czego dotyczą oglądane przez nas strony. 
W książeczce znajdziemy 14 kolorowych tematycznych kategorii:
Kształty, kolory, cyfry
Ja i moje ubrania (w tym części ciała)
Rodzina i emocje
Mój pokój
Dom
W kuchni i na stole
Plac zabaw
Pogoda i pory dnia
Pory roku
Na wsi (w tym owoce, warzywa i zwierzęta domowe)
Dzikie zwierzęta
W przedszkolu
W podróży (środki transportu) 
W mieście
Wszystkie obrazki są bardzo kolorowe, a poszczególne elementy zawierają bardzo dokładne szczegóły. To książeczka dla maluchów do pokazywania i opowiadania. Dzięki niej dziecko utrwala sobie słowa i przedmioty z otaczającego go świata jak również poznaje nowe słówka. To doskonały element wspólnych rozmów i zabaw z dzieckiem. 
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą Wydawnictwa 

Strona internetowa - http://nk.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger