LennyLamb - Chusta NOC

Nigdy nie miałam styczności z chustą do noszenia dzieci i zawsze się zastanawiałam co jest w tym takiego fajnego. Widziałam tylko, że wiele kobiet które tak nosiły swoje dzieci więc stwierdziłam, że jest to popularne. Ale mi zawsze kojarzyło się raczej z niewygodą dla matki jak i dla dziecka. Jednak od kiedy jestem mamą i mam chustę LennyLamb moje zdanie się zmieniło i nie wyobrażam sobie teraz dnia bez chusty.

To tkana splotem skośno-krzyżowym, bawełniana chusta. Jest miła i delikatna w dotyku. Ma bardzo fajną pasiastą kolorystykę. Chusta ma aż 4,6 metra długości. Do zestawu dołączony jest poradnik jak zakładać chustę. Jak dla mnie początkującej w tym temacie jest bardzo pomocny i ułatwia naukę. Myślałam że jest to bardziej skomplikowane a wystarczy kilka ruchów i gotowe. 
Jak dla mnie najważniejsze było to, że chustę można stosować u maluchów. Mój synek ma 3 miesiące, a chusty można używać u dzieci już od 1 dnia życia. Możemy zastosować tu wiele wiązań "brzuszek do brzuszka", "kołyska", "kangur". 


Chusty używam codziennie. Najczęściej w domu przy wykonywaniu prac domowych. Synek nie lubi leżeć w łóżeczku, tak to nosiłam go ciągle na rękach bo jak odkładałam to płakał a nie mogłam ciągle przy nim siedzieć. Teraz z łatwością mogę ugotować obiad, uprasować czy powycierać kurze. 

Podczas spacerów również mam ją ze sobą zawsze w koszu pod wózkiem. Synek często płacze i nie chce leżeć w wózku dlatego biorę go wtedy do chusty i spacerujemy dalej. 

Chustę zakłada się w bardzo prosty sposób. Jedna osoba doskonale sobie z tym poradzi. 
Jeszcze tylko kilka ruchów i synek wygodnie sobie siedzi i przytula się do mnie. 
Chusta jest doskonała w przypadku wiatru. Tworząc kapturek mam pewność że nie zawieje synka. Będzie doskonała podczas wieczornych spacerów nad morzem już niedługo. 
Chusta jest również niezastawiona i odkąd ją mam jest niezbędna przy karmieniu w plenerze. Karmie piersią "na żądanie" więc zdarza mi się karmić w parku, na parkingu albo na ławce przy ulicy i wielokrotnie czułam na sobie te spojrzenia jakbym robiła coś strasznego. To bardzo krępujące a zarazem nie miłe. Karmienie z chustą jest bardzo dyskretne. Chusta wszystko maskuje i zakrywa.

Dziecko w chuście może być noszone zarówno przez mamę jak i tatę. Dlatego wszystkim rodzicom gorąco polecam taki środek transportu dla Waszych maluchów. Doskonale rozkłada ciężar dziecka, nie obciąża kręgosłupa i nie zajmuje tyle miejsca co wózek. 

Jeżeli chcesz spróbować przygody z chustą nie musisz jej od razu kupować. 
Firma LennyLamb oferuje wypożyczenie chusty lub nosidełka. 

Zachęcam do zapoznania się z pełną ofertą firmy LennyLamb:
Strona internetowa - http://pl.lennylamb.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger