HiPP - Paczka maluszka + paczka Rossman

I kolejna paczuszka z zawartością dla mojego synka właśnie do nas dotarła. Tym razem polecam stronę https://klubmaluszka.hipp.pl/rejestracja Tak na prawdę dzięki tej stronie mam dwie paczki bo jedna jest z kuponu do odebrania w Rossmanie. 
W paczce znalazłam same przydatne rzeczy w sam raz dla mojego maluszka.
Pomarańczowa łyżeczka oraz słoiczek - deserek o smaku młoda marchew z ziemniakami. Już niedługo mój synek będzie mógł próbować takich przekąsek więc słoiczek jak najbardziej się przyda. 
Oprócz tego otrzymałam książeczkę "Wspaniały pierwszy rok" gdzie szczegółowo opisane jest żywienie dzieci do roku. Dodatkowo otrzymałam również mnóstwo rabatów do drogerii Rossman na wybrane produkty HiPP i kupon na odbiór paczki maluszka w Rossmanie, którą dziś odebrałam. 
W paczce z Rossmana znalazłam niebieską łyżeczkę, jogurt bananowo jabłkowy i słoiczek po 5 miesiącu - Puree z marchewki i ziemniaczków z jagnięciną. 
Polecam rejestrację na tego typu stronach dzięki temu otrzymujecie prezenty przystosowane do wieku swoich pociech. 

2 komentarze:

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger