Bobolider - Pieluszka wielorazowa

Do tej pory używaliśmy tylko pieluszek jednorazowych ale widziałam że pieluchy wielorazowe stają się coraz bardziej popularne a dla mnie nadal pozostawały całkowitą nowością. Postanowiłam więc i ja spróbować stosowania pieluszki wielorazowej. Z pomocą przyszła firma Bobolider i ich pieluszka z motywem lasu. 
 Pieluszka jest bardzo atrakcyjna wizualnie. W upalne dni synek leży w wózeczku tylko w samej pieluszce i koszulce. 
Pieluszka przy nóżkach ma wszyte elastyczne gumki i małe wstawki dzięki temu wszystkie nieczystości pozostają zawsze wewnątrz pieluszki i nic nie wypływa na zewnątrz. Te elementy również zapewniają że synek może swobodnie poruszać nóżkami i pieluszka nie krępuje jego

Zewnętrzna warstwa pieluszki jest nieprzemakalna i nieprzepuszczająca wilgoci, ale oddychająca. Warstwa PUL zapewnia że ubranka będą suche a zawartość pieluszki nie przeniknie na zewnątrz.  Dostępna jest w wielu różnych wzorach i wariantach kolorystycznych, które na żywo wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciach.
 Zatrzaski umiejscowione są w rzędzie dzięki czemu pieluszkę można idealnie dopasować do kształtu figury, nóg i talii dziecka. Są bardzo mocne i umożliwiają trwałe zapięcie pieluszki. Pieluszka jest uniwersalna i rośnie razem z dzieckiem. Mogą jej używać dzieci które ważą 3-15 kg. Mój synek waży 7 więc pieluszka jeszcze długo nam będzie służyła. 
W tylnej otwieranej kieszeni schowana jest superchłonna, trójwarstwowa, mięsista wkładka.  
Po niewielkim zamoczeniu pieluszki możemy wymienić tylko sam wkład. 

Wewnętrzna mikro polarowa warstwa jest milutka i przyjemna w dotyku. Izoluje synka od wilgoci, sprawia że pupa synka jest sucha i nie ma na niej odparzeń ani wysypki. 
Kieszonki można prać w temperaturze maks. 35 stopni. wkłady w temperaturze 30-90 stopni.
Prać w połowie środków piorących. 
Nie używać proszków lub płynów z zawartością mydła większą niż 5%
Po wyschnięciu pieluszki nie wolno prasować.

Ja jestem bardzo zadowolona - synek chyba też :) 



Pieluszki możecie kupić tutaj: http://bobolider.pl/pieluszki-wielorazowe.html

1 komentarz:

  1. Zamierzam się właśnie do zakupu takich pieluszek jako, że wszystkie moją córkę odparzają. Dzięki temu artykułowi zdecydowałam się w 100% na ich zakup. Dzięki Ci wielkie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 A g u g u , Blogger